Activiteitenkalender

Recent Nieuws,
lezingen &
Presentaties

Presentatie intermittent fasting en koolhydraat beperkte voeding om buik vet te verminderen.

De presentaties worden in kleine groepjes gegeven zodat we echt de tijd hebben om persoonlijke adviezen te geven. Liever een 1 op 1 contact dat kan! Stuur een mail met je vraag en ik neem zo spoedig mogelijk contact met je op.

Ook op aanvraag beschikbaar, vraag naar de mogelijkheden.

Dinsdag 7 januari    19.30-21.00 uur

Dinsdag 21 januari 19.30-20.30 uur

Adriaan Swaenstraat 16

4931RH Geertruidenberg

Zaterdag 4 januari 13.30-15.00 uur

Zaterdag 18 januari 13.30-14.30 uur

Pr. Margrietstraat 38

5104AE Dongen

Zaterdag 11 januari 13.30-15.00 uur

Zaterdag 25 januari 13.30-14.30 uur

Heistraat 215a

5161GE Sprang-Capelle

Werkt dit echt ? Of is dit een nieuwe hype?

In kleine groepjes geef ik hier meer informatie over.

Je kan je individueel of in groepsverband opgeven ( max 7 personen).

Deze presentatie bestaat uit 2 delen omdat je deze methode gelijk in de praktijk kunt gaan inzetten en je na  deze periode toch wil weten wat er voor verandering heeft plaats gevonden in je gewicht en omvang.

We noemen dit een quickstart (de meeste deelnemers verliezen flink wat gewicht in het begin).

Je krijgt voor 14 dagen samengestelde menu’s mee die de juiste verhoudingen  heeft wat betreft koolhydraten, vetten,  eiwitten. Dit is om spierafbraak tegen te gaan en buik vet te gaan verbranden.

Gezellige presentaties met gezonde hapjes die terugkomen in je menu. Ook krijg je twee body metingen.

Is deze methode je goed bevallen dan kun je dit traject met nog eens twee weken verlengen.

intermittent fasting voedingsadvies

Senioren Fitness – Oud-Heusden (locatie: De Kubus) om maandagochtend 11:00 – 12:00 uur.

Hierbij gaan we meer de houdingspieren trainen en de balans. Het wordt een les die iedere week anders zal zijn en waar iedereen op zijn of haar niveau kan meedoen.

Het is belangrijk  naarmate we ouder worden om de spieren sterk te houden. Dit doen we door ook met lichte gewichtjes te gebruiken om de spieren te prikkelen.

We sluiten ook af met een ontspanningsoefening.

Deze les duurt ongeveer 1 uur.